Ik ken al je best verborgen geheimen, ik weet alleen niet wie je bent, maar dat wordt bijna irrelevant, iedereen zal wel geheimen hebben, alleen andere. Het blijft wel iets om moeilijk over te doen. Vertel me je geheimen, dan doe ik mijn best om je gezicht te vergeten. Wat krijg je ervoor terug als je biecht, publiekelijk? Op TV, of op Youtube. In de kerk had je de belofte op een verminderde kans in de hel te komen. Hebben Jerry Springer’s gasten een theekrans in de hemel, met bijschenkende engeltjes en zijdezachte wolken als zetels? De psycholoog deelt zijn beroepsgeheim enkel met zijn vrouw, of een willekeurige ander die zich op dat moment in zijn/haar bed bevindt, en ik zelf moet een geheim aan minimaal één persoon doorvertellen. Maak je geen zorgen, als je gelovig bent ga je er sowieso van uit dat er altijd iemand meekijkt.

Leave a Reply

