Waar de twijfel toeslaat/ fotografie

Waar ik naar zoek inde massa zijn vrouwen of meisjes die vooral alleen zijn, omdat iemand sneller twijfelt als die alleen is, een dekmantel van zekerheid van gezelschap afwezig is. Mensen zijn naakter alleen, maar soms ook niet. Soms is samen ongemakkelijker dan alleen. Ook dan slaat de twijfel toe en wil ik vastleggen hoe iemand daar niet onderuit kan. Misschien ben ik de enige die deze twijfel ziet, als ik deze foto neem, is de relatie enkel tussen mij en de gefotografeerde, en is er niemand om dit subject te redden uit mijn vangnet, waar ik dingen zie die jij wilt vergeten.

Leave a Reply

